חה"כ עמיחי שיקלי: "חלקים עצומים בעם מתעבים את בית המשפט"

    המהדורה המרכזית No Comments on חה"כ עמיחי שיקלי: "חלקים עצומים בעם מתעבים את בית המשפט"

    חבר הכנסת העצמאי בסיעת "ימינה" עמיחי שיקלי על המהלכים הפוליטיים ב"מהדורה המרכזית": "עד עכשיו המרידה המרכזית הייתה בשוליים, עכשיו זה מתקדם למרכז" | "חלקים עצומים בעם שפשוט מתעבים את בית המשפט, זאת לדעתי בגלל פעולותיו של אהרון ברק. זה לא יוכל להמשיך ככה"

    צילום: פלאש 90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    חבר הכנסת עמיחי שיקלי ב"מהדורה המרכזית": עד עכשיו המרידה המרכזית הייתה בשוליים, עכשיו זה מתקדם למרכז, שר הביטחון מרכיבי קואליציה בכירים וזו סכנה גדולה ליציבותה של הקואליציה. שלושים שנה לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו ורצו לחגוג את שלושים שנות קיומו. עכשיו יש שתי אסכולות אחת שרואה בזה מהפיכה חוקתית שמאפשר לבית המשפט לקדם ערכים פרוגרסיבים וליברליים והאחרת רואה בזה חוק שלא עוגן מספיק בחוקה" אמר שיקלי.

    "השופט לנדוי אמר שיש חלקים עצומים בעם שפשוט מתעבים את בית המשפט, זאת לדעתי בגלל פעולותיו של אהרון ברק. זה לא יוכל להמשיך ככה. התפיסות שלי לא השתנו והן דעות יחסית מתונות בנושאים האלה. אני כואב על התרחקות של צעירים מהדת, אבל צריך לעשות את זה בהידברות עם הסיעות החרדיות והדתית. לא ייתכן שעל פי מפלגה כמו רע"מ תוכרע הזהות היהודית של המדינה".

    "אם זו הייתה ממשלה שהיה בה ייצוג של סיעות דתיות ויש בה מפלגות שאין כאלה היה בכך ערך. אבל מדובר בקואליציה שרוב הציבור המסורתי בחוץ, הציבור החרדי בחוץ, רוב הנציגות הדתית לאומית בחוץ – זו לא הקונסטלציה המתאימה לשינויים במערכת הדת בישראל. יחסי הציבור של הרבנות בעיני הציבור הכללית בארץ נורא ואיום, צריך לעשות תיקון אבל מה שקורה היום זה לא הגיוני"



    0 תגובות